sâmbătă, 19 ianuarie 2008

"Evolutia muzicii in Rromania"

Acum ceva timp se ascultau manele in fiecare bloc. Da acei tipi rromani sau chiar romani care ascultau manele au zis ei ca ceva pute si au schimbat nitzel stilul de muzica (SA AVANSEZE INAINTE , dupa spusele lor), asa ca de la manelele basite pe care le ascultai in fiecare bloc acum asculti Dj coiae flambate , Dj cur pansat , Dj pula belita , da da stilu' se numeste MINIMAL.
Cum recunoastem un minimanelist (Experientza proprie)
Eram in autobuz , la un moment dat urca 2 copii "ciclopi" da da nu radeti fiecare avea doar cate un ochi , celalalt ochi era acoperit de par (Pula mea asta chiar nu inteleg ) in fine stau eu ce stau ca o baba curioasa ma uitam la ei si in gandu meu era ceva de genu "Sa-mi bag pula", un "ciclop" pune muzica si zice celuilalt "ciclop" - Iti place minimalu asta ? e Dj "pula" (nu cunosc) , iar celalalt "ciclop" zice - DAAA frate il vreau si io trimite si mie , dar deodata se aude telefonul unuia din ciclopi sunand ceva de genu "Ti-as da si inima mea care este " gen ! in momentul ala am zis ca voi tine o campanie ANTI Minimanelisti sau Emo-Kids !!


deci FUCK EMO-KIDS !

Niciun comentariu: