vineri, 11 ianuarie 2008

Veste

Singuru lucru bun care l-am auzit astazi si mi-a provocat cateva minute de fericire a fost "Ce bine frate e vineri in sfarsit". Descrierea mea pentru ziua de vineri ar suna cam asa.
Vineri e ziua care mereu iti poarta noroc , e ziua in care te simti liber , te simti cu chef de viatza , se duce mutra de om suparat de pe fatza , ai timp de o bere , o gagica , poate un cui . Vineri e o zi a renasterii , al fericirii ! Ajungi acasa cu cea mai mare durere in pula , te pui la masa cu zambetu pe buze , te speli poate dai o buca sau o laba ... Te asezi confortabil la TV sau poate PC , astepti un telefon sa zica "Ba la ora cutare ne intalnim" , oohhhh da ziua de vineri e sfanta pentru fiecare din noi ! Nu exista oameni sa nu iubeasca ziua de Vineri ! Stire de ultima ora , in timp ce ma concentram sa scriu pe aici am primit o veste , unii oameni chiar merg sambata la munca ! Condoleantzele mele prieteni .....

Niciun comentariu: