marți, 15 aprilie 2008

..........................

Sunt atat de plictisit , pur si simplu scriu pe blog pentru ca nu am ce face , ma plictisesc din toate incheieturile ....
Primu gand care mi-a venit in cap a fost metrou , bag pula in el de metrou care mereu la ora 8:00 e atat de plin incat nu mai poti sa respiri inauntru ... ! stateam si ma gandeam ca ar fi bine sa-mi iau carnet si masina ... dar am mers cu un prieten cu masina am facut de 3 ori mai mult pana la servici FFS ... dupa ora 18:00 BUCURESTI = haos total ... totul e blocat atat de rau incat nici unu cu bicicleta nu poate circula pe strada .. ce mama dracu e asta , faceti in pula mea ceva cu toate cacaturile astea.
In alta ordine de idei dupa 2 zile frumoase a inceput sa ploua , sa fie urat , sa fie si mai aglomerat. Un stat de cacat cu o conducere de cacat si sa nu uit Basescu esti un ratat

Niciun comentariu: