joi, 10 aprilie 2008

Un cacat !

Pff azi joi 10/04/08 voi lua cainele prietenei mele si il voi tine pana LUNI !
Stau si ma gandesc ca eu unu urasc cainele ala , imi displace , nu il suport , din 2 in 2 minute l-as bate doar pentru ca exista , pentru ca e un caine STRESANT nu il suport , de cand a luat cainele ala in casa se aude doar ..... Lisa , Lisa , Lisa .... FEMEIE I NEED Pussy dal in *&#$&$##@#$%((# de caine ! Si cel mai stresant si urat lucru este ca trebuie sa iesi cu el sa se pise !! Rectific , cel mai stresant lucru SI URAT este ca i-a venit ciclu' cainelui , tre sa-i pun chiloti si tampon cand stau in casa cu el , tre sa-i scot tamponu si chilotii cand ies afara cu el !! Eu sunt un om foarte comod de fel nu-mi place sub nici o forma sa ies afara pt chestii non-sense ...
Ea pleaca pana luni ce pasarica ei , eu raman babysitter pentru cainele ala infect !

P.S cica ma suna maicasa sa inscenam moartea cainelui ! :D

Niciun comentariu: