vineri, 18 aprilie 2008

Panica in lift

Azi noapte pe la 1:30 ceva de genu impreuna cu un amic plecam de la locul faptei ( mai concret de la alt amic unde am fost la un chill mic si la un golf pe nintendo wii ) In timpul golfului ii promiteam amicului cu care urma sa plec acasa urmatoarele :
- Daca ma bati la golf cand plecam si coboram cu liftu iti promit ca o sa sar in el pana cade !
Amicu:
- Ba esti nebun ? N-ai tupeu sa faci asa ceva in pusca mea !
Zis si facut , la golf am iesit ultimu din 4 , urma partea cu plecatu acasa si mersu in lift ! Urcam in lift apasa amicu sa ne duca liftu la subsol (Are iesire in parcare ) iar eu ca un mare dobitoc fara creier si alte chestii care ajuta ganditului am inceput sa sar in lift incat amicu s-a speriat asa tare , s-a panicat , a tipat la mine dar PREA TARZIU liftul cadea , cadea , cadea in gol dupa care se aude BUFF ( BUM ) . ............................ au urmat 10 secunde cand in ochii amicului meu se vedeau nervii , panica , si pofta de a ma sugruma.
Sincer nu stiam ce sa-i zic , eram si eu destul de speriat dupa impact ... am zis hai dracu sa facem ceva sa iesim de aici , ca 2 mesteri ce eram nu am reusit sa ne salvam singuri si am fost nevoiti sa ne sunam prietenii de la care plecasem !
Pun mana pe telfon ...tzrrr tzrrrr
Eu :
- Alo
El :
- Zi
Eu:
- Ba suntem in lift blocati a cazut cu noi de la etaj , suntem cacati in pantaloni jumate , vino sa incerci sa ne scoti !
El:
- ...................................
Eu:
- Ba ma auzi in plm ? Vino sa ne scoti de aici ca suntem speriati rau !
El:
- HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH Duceti-va ba in plm de idioti cum frate sa cadeti cu liftu HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Eu:
- Ba esti un cacat , te sun in 2 minute ca vad pe cineva ca vine


Bat in geamu de la lift , ne vede un baiat , se pisa pe el de ras si incearca sa ne ajute ! Vede el ca nu reuseste nimic si pleaca (Fuck)
Dupa alte 5 minute vine alt baiat prin bloc , bat in geam , vine , se chinuie nitel si zice - Ma duc sa aduc un patent !
.......stam ............ stam ............. apare cu patentu dar degeaba era imposibil de iesit. Ne-a dat el niste indicatii ce sa facem , ce sa incercam ... nimic nu a mers. Amicul meu vede pe tabla aia unde sunte butoanele un numar de mobil (Urgente) zice el - Asta e scapam !
Suna el la nr. ala , raspunde unu pe care logic ca l-am trezit din somn , dar a incercat sa ne ajute (tot in lift am ramas) !
Dupa certuri in lift cu amicu meu , rasete ce se auzeau din telefon ( de la amicu de sus) pana la urma a spart un baiat geamu de la lift a bagat el mana pe undeva pe acolo si ne-a scos !!
Fericireeeeeeeeeee !! :D:D

Oricum a fost nasol !

Niciun comentariu: